Уроки з математики


Урок математики в 5 класі 

Тема уроку: Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими        
             знаменниками. Математичні перегони.
Цілі:

навчальна: удосконалити вміння виконувати додавання та віднімання звичайних дробів
з однаковими знаменниками; удосконалити вміння розв’язувати задачі, у яких передбачено
додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками; сформувати вміння записувати
мішане число у вигляді неправильного дробу;

розвивальна: формувати вміння бачити закономірності, аналізувати і узагальнювати інформацію, міркувати за аналогією;

виховна: виховувати наполегливість у досягненні мети, старанність.

Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

1) Взаємооцінка за відповідями на дошці.

2) Труднощі в роботі?

ІІІ. Бліцопитування ( робота з карточками за варіантами з друкованою основою)

Установити відповідність між неправильним дробом (1-4) і мішаним числом 

(А-Д), яке дорівнює цьому дробу.




    Варіант 1.                                                Варіант 2.                                         
1 13/2 А 2/3                                        1 38/6      А 1/2
2 23/3 Б 3/5                                        2 17/3 Б 3/4
3 71/4 В 1/5                                        3 29/2      В 2/3

4 48/5      Г 2/5                                         4 85/4 Г 2/6

                Д 3/4                                                         Д 1/4
                    





           Картка №1.
Тестове завдання «Додавання і віднімання звичайних дробів»
Обведіть кружечком букву, яка на вашу думку, відповідає правильній відповіді.
Варіант 1.
Знайдіть суму чисел 5/9    і  3/9               2. Знайдіть різницю чисел 5/11    і  2/11
     А.7/9      Б.8/9      В. 7/18                                А.8/22       Б.2/11      В.3/11

           Картка №2.
Тестове завдання «Додавання і віднімання звичайних дробів»
Обведіть кружечком букву, яка на вашу думку, відповідає правильній відповіді.
Варіант 2.
Знайдіть суму чисел 6/10    і  2/10               2. Знайдіть різницю чисел 8/13    і  2/13
      А.8/10 Б.8/20 В.4/10                                  А.10/26     Б.6/13     В.10/13



ІV. Актуалізація опорних знань.
Правило на додавання звичайних дробів; привести свої прикладі. Показати додавання дробів з яблуком.
Правило на віднімання звичайних дробів. Привести свої приклади. Показати віднімання дробів з яблуком.
Усні вправи на додавання і віднімання дробів: № 1062, № 1064, № 1065.
V. Удосконалення знань.
1. Правило перетворення мішаного числа на неправильний дріб.
2.Приклади перетворення мішаного числа на неправильний дріб.
Фізхвилинка.
№1. Письмово: № 1068, № 1070, № 1072, № 1073, № 1078, № 1079, №1082.
№2. Скласти свої подібні задачі до тих, які розв’язували в класі.
№3. Самостійно « 1075, № 1081.
VІ. Підбиття підсумків уроку.
На протязі уроку за кожну вдалу відповідь учні отримують «Смайлік», який посміхається. В кінці уроку краща оцінка, якщо зібрана найбільша кількість «Смайліків».
На дошці красуються три «Смайліка»3)Учням треба оцінити як пройшов урок, який був настрій уроку? Та назвати номер « Смайліка», який відповідає настрою учнів на уроці.
VІІ. Домашнє завдання.
Повторити правила ξ 32, розв’язати №1067, № 1069, с.234.
Додаткове завдання( карточки з друкованою основою):
Порівняти з одиницею суму дробів:
№1. 5 2/7=(5 ∙  ▭+ ▭)/7=  ▭/7
№2. 3 5/8=▭/8
№3. 4 1/5=(  21 )/▭
№4. 7 2/3=▭/▭











  




         


                                   
                                           
 








Немає коментарів:

Дописати коментар